fredag 20 juli 2018

Leo kofta och semesterfunderingar...


Alltså My God när man bakar bullar...
Det kan nästan inte dofta godare än med kanelbullar....
Och idag har jag väl gjort mest det.
Bakat bullar vill säga.😊

Sen här nu på eftermiddagen så kom en leverans från Lo-ika och eftersom detta är min FAVORIT modell på kofta så fick jag bråttom att fota och lägga in den i nätbutiken.

Älskar denna modell.
Perfekt att ha över både klänning, som kjol som byxor.

Nu har vi då alltså fått hem den i denna fina Leo modell.

Klänningen jag har under hittar ni också i butiken.




Ännu en solig sommardag så jag antar att många av Sveriges befolkning, som har semester, njuter av sol och bad.

Jag har inte hunnit börja någon semester ännu men funderar på om jag inte skulle ta tag i det...

Jag har alltid så svårt för att lämna.
Jag menar man blir aldrig klar på jobbet. Man har alltid att göra.
Det tar emot.
Både att ha semester och att inte ha det.

Ja ni hör ju...
Kluven till tusen som varje år.
Och sen när mannen ändå måste jobba med olika åtaganden som att leverera julgranar mitt i juli (som sen snösprayas av de som gör jul på Liseberg inför varje vinter), ja då blir det som det blir...

I vilket fall som helst så kommer inte butiken att vara stängd bara för att jag kanske går hem och umgås lite med min familj.
😊

Allt rullar på som vanligt,
 men lite annan luft under vingarna för min del vore inte fel.
Känslan av att bara vara och koppla bort jobbet lite behövs, tro mig.
Så kanske tar en liten break i alla fall.😉

Stannar kanske hemma och bakar bullar istället för i butiken...😃


Ha en skön härlig fredag!
💚

Inga kommentarer: