torsdag 26 oktober 2017

Piffa mera och julens dofter...


Hej torsdag.

Just nu är det fullt upp för mig då jag gör alla dekorationer och kransar själv så helt ärligt är jag helt tom i huvudet just nu för jag har så mycket jag måste göra...

Men det är också underbart med kreativa tider och att få skapa så mycket som möjligt.
Jag älskar det! Min inspiration och mina idèer tar liksom aldrig slut (och jag hoppas det får fortsätta vara så...😊, att inte alla idèer plötsligt en dag är slut, det vore förfärligt)

Igår hade vi besök av Gunnel på Eldgarden, leverantör av många av de fina trädgårdssakerna som vi säljer och som är väldigt populära, och då fick jag påfyllning av stommar som jag använde när jag bamd kuddmosse kransen och som blev så himla populära.

Så just nu har vi denna speciella kransstomme i lager igen.
(en bred platt järnstomme)
Ljuset som tog slut direkt häromdagen har vi också fått hem fler av.





Jag brukar tjata om det, men lägg lite tid och energi på något välkomnande vid dörren.
Det ger sån välkomnande fin känsla, både för en själv och besökande.


Idag tog jag fram Klintas julljus.


 Nu skulle vi verkligen haft doftblogg här...haha...för dessa doftar vidunderligt gott.
Jag blir så lycklig av dessa dofter...det känns som att förflyttas fram till advent och jul i ett svep när man doftar.

Och min absoluta favorit är Apelsin & Kryddnejlika.
Jag smäller av sååååå underbar! Ni måste dofta på den om ni har möjlighet!


Jag har lagt in dessa i nätbutiken idag.
Och plockat fram i butiken.

Nu måste jag jobba vidare.

Kram och Hej.

Inga kommentarer: