lördag 7 juli 2018

Vimplar...


Just nu ligger jag en dag efter med bloggen och är steget före bildmässigt på både instagram och facebook.
Så kan det bli när man har mycket man vill dela med sig av och inte riktigt hinner med.

Men i alla fall...

Så här såg det ut igår eftermiddag när vi hängde upp de nysydda vimplarna ute på gården inför Knäreds dagen.
Det blev så bra.
Haha...får man säga det...
Jag tyckte de blev pricken över i.
En strålande idè jag kom på lite sent.
Men jag valde ut tygerna och sen klippte och strök mamma och satte sig vid symaskinen. Så det var inga färdigköpta som vissa tydligen suttit och gissat om...för ja det var många tygbitar att sy dit...😌
😊

TACK mamma. Du är alltid med på mina idèer.
💛






Vår mysiga innergård.

Imorgon kommer lite mera bilder från själva Knäreds Dagen. 
Det orkar jag faktiskt inte lägga in idag.😊
Trött, men så nöjd och glad.

Tack tack fina kunder, nära kunder som långväga.
Wow att ni tar er tid och många mil för att köra till oss.

Ses på bloggen imorgon igen.

Kram

Inga kommentarer: