måndag 16 oktober 2017

Lite från reportaget på nätet.


Hej måndag!

Vi har precis fått hem amaryllis, knubbiga små suckulenter och annat höstgodis...
Veckan börjar bra och jag försöker också producera gravsmyckning för att ligga lite steget före...

På Hallands Posten på nätet där reportaget om mig och vårt hus var ännu större och utförligare så såg det bla ut så här...

Älskar denna bilden på vårt hus!

Jag vet att det är töntigt men jag kan ändå känna att wow, tänk att jag får bo i detta vackra hus.
(med alla sina fel och brister så klart, men det är ett historiens hus som är så otroligt fint utformat)


Och dessa bilder är förstås inga original (fotograf till original bilderna är Anders Andersson) utan jag har tagit dem med min kamera från dataskärmen, därav kvaliteten.
En utav den här fotografens specialiteter är att han även fotograferar med drönare och därför blev det så fina översikts bilder.









Detta var inte alla bilder från reportaget på nätet men några som jag fångade...

Och i texten, för er som inte kan läsa tidningen så handlar det bla om hur vi träffades, min man och jag vilket var här i huset på en fest, huset och dess historia, tankar om det och inredning...

Ny vecka och nya tag!
Det är lite så där, va måndag igen?!
Tiden rusar så det gäller att fånga speciella stunder av den och det tänker jag att jag gör extra mycket på platser som de som är när jag tittar på bilderna jag tog igår.

Kommer i nästa inlägg.

Kram

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Så fint och vilket vackert hus ni har!
Kram Anna

Tulipa sa...

Tack snälla Anna!

Kram Mariette