måndag 22 maj 2017

Måndagsrutiner


Blått + gult

Svensk sommar.

Oj så många fina blommor vi fick hem idag.

Det är verkligen blomstertider.

Butiken har också fått sina egna blomsterlådor under två av fönstren, som är specialtillverkade för oss 😊 och nu ska de rosta fint och stå där i ur och skur.
(jag sprayar salt på dem så att de ska rosta snabbare).



Jag har några måndagsrutiner.
En av dem är att ta hand om tvätt och klämma in lite strykning så där efter jobbet.

Ack inte min favoritsyssla men det är bra att göra det på måndagar har jag kommit på.
Rutiner överhuvudtaget är bra för mig för att det ska bli av...

Bara man kan försöka hålla fast i dem.😉



 Nu är det bed time.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mariette,
Du har en fin blogg, så fortsätt i den fina andan. Måste höra var du har köpt de somriga skorna i blå/vitt?
Hälsningar Helena