måndag 20 mars 2017

Vårens nya sjalar från Lo-ika, 2017


De säger det är vårdagjämning idag...
Det hade jag totalt missat...
Det har varit så mycket datastrul som upptagit mina tankar denna helg så jag har tappat fokus...
Men nu ska det ha rett ut sig.

Så skönt!

Så nu kör jag med två datorer.
En för det ena och en annan för annat.



Tadaaa!
Kolla de ljuvliga vårnya sjalarna från Lo-ika!

Så fräscha vår och somriga...

Sånt man blir glad av helt enkelt.

Det är bara de vita nya sneakersen man saknar på fötterna...😉💝


Jag gillar att ha en sjal om axlarna lika mycket som om halsen...

Vissa sjalar är dock för tjocka för mig och det blir "kvävningskänslor"😊, men dessa är precis lagom och i ett tunt behagligt material.






Vi har mer vår i luften här hos oss idag än vad vi hade igår. då var det ingen sol alls...
Bara kallt och ruggigt...










Nu har jag lagt in dessa i nätbutiken.

Fin måndag!

Kram M

Inga kommentarer: