måndag 13 mars 2017

Monday mood...


Monday mood...


Liten rustik vas Madam Stoltz, glaskupa och fjäderkrans....
Vårfräscht på sidobordet i vårt kontor/bibliotek/allrum...


Den supersnygga krukan från en av favoritleverantörerna Olsson & Jensen.

Liksom muggar och skålar i serien Poppi.


Nytt i nätbutiken idag.




Hej Måndag!

Hur mås det?

Jag har en himla träningsvärk idag jag...
Det är trädgårdsarbetet igår som satt sig i rumpa och ben...
Med andra ord så måste jag fått mig en genomkörare igår när jag började vårstäda landen.
Det där med att köra skottkärra upp och ner för en backe det är bra grejer det))😉

Idag är det måndagsstädning i butiken, konstigt varför det alltid samlar ihop sig till måndagarna med den där städningen...
Nya fina blommor har vi precis också fått hem så de ska plockas upp och prismärkas.

Sen måste jag en runda till biblioteket, läste ut Alex Schulmans bok "Glöm mig" igår kväll.
Så himla bra!

Läs den!

Ha en fin start på veckan hörrni!

Kram M

Inga kommentarer: