torsdag 16 mars 2017

Favorit i repris


Godmorgon på er!

Jag inväntar blomsterleverans här snart och ska binda någon vårkrans om jag hinner innan jag ska fixa med sorgbinderi..

Redan torsdag idag...himla skönt måste jag säga då detta inte varit världens bästa vecka...
Så kan det vara ibland...

Jag har så många funderingar just nu så det hade räckt med hälften...

Men mer om det annan dag...(kanske, kanske inte..)😉


Ibland önskar man att man kunde skriva helt från hjärtat men det passar sig liksom inte riktigt alla gånger...


Vi plockade upp underbara urnor igår.

Kolla denna stora...
Åh så snygg...
En sån som bara är dövacker att ställa på golvet i sin enkelhet...

(vill man plantera i den vilket man så klart också kan ska man ha ett fat under för att säkerställa att det inte fuktar igenom då lera är ett poröst material som släpper igenom fukt)

Visst är det fint att bara ta en stor gammal stilig ram och ha som fond på ett skåp, byrå, på golvet...

En tom ram kan bli vad som helst beroende på vad du sätter framför...

Denna fina hör till de antika sakerna i butiken.


Idag kör vi en succè i repris och har fraktfritt på de ljuvliga fjäderknippena i nätbutiken.

(gäller bara vid köp av fjäderknippena och ej i kombination med andra varor)
Välj Hämta hos Tulipa i kassan så går frakten in på 0:- om du vill ta del av erbjudnadet.

Vi ses snart igen!

Och du,
Tack för att Du läser.

Kram Mariette

Inga kommentarer: