måndag 23 januari 2017

Hur hinner man blogga varje dag...


Men hur hinner jag blogga i princip varje dag vecka efter vecka, månad efter månad, år efter år...(ja jag hade två dagars ledigt förra vecka för datorn åkte inte med till Formex), den tanken har jag dragits med idag...

Det är liksom impossible egentligen...
Fast tydligen ändå inte...

Sitter just nu framför Guldbaggegalan med en kopp te och datorns batteri är nästan slut men hej, här kommer en liten liten glimt från hallen hemma.

Det blev en riktig energiboost med en stor grön växt här i hallen (denna fick åka med mig hem idag).


Det fanns en tid när jag tyckte det var töntigt att ställa krukor på piedestaler, pallar och liknande...
Det var ju sånt som gällde hos mormor/farmor generationen.

Men det där var ju andra tider och nu är det nya tider och klart man ska ha blommorna på piedestal eller pall...

För det är helrätt!


Pall och kruka Tine K, från min butik.

Idag har jag lånat hem ett gäng glasögon.
Måste verkligen ha det när jag jobbar framför datorn (min syn på håll var som tur var jättebra ännu så länge).

Så jag har en liten hög med svarta glasögon att prova mellan...
Hur svårt som helst fast att de är ganska lika.

Ja ni ska få se sen...

Jag är supervelig men jag tror jag gillar svarta bäst, de blir lite stiliga så där på näsan...haha...

Kram M

2 kommentarer:

Meta sa...

Ja du under vintern blir det inte så ofta som en gång om dagen på bloggen kanske bara något i veckan
Det händer inte så mycket här då.
Ha det gott i veckan
Kram Meta

Tulipa sa...

Hej Meta.

Brist på uppslag och idéer har jag aldrig det är tiden som inte vill räcka till...dagarna snurrar på så fort...
Men samtidigt så älskar jag ju att skriva här så det vill jag ju också hinna med...

Kram!