måndag 16 januari 2017

En ny spännande vecka och en rea favorit!


Ja men då var den här!

Formex veckan!

Åh vad det ska bli spännande...

Så himla roligt att komma iväg och inspireras och göra fina inköp!

Jag längtar,
och det pirrar lite så där i kroppen av all förväntan...

Det mest spännande tycker jag är att man vet aldrig vad man hittar och vad som kommer att bli vårens och sommarens stora nya favorit...

Det där som man inte vet att man måste ha förrän man ser det!

Jag är också alltid ute efter att hitta någon ny leverantör när jag åker på mässa.
Något med det lilla extra som jag inte haft förut...

Vad det kan bli denna gång...

Ja det får veckan utvisa...

En Formex mässa är verkligen att kicka igång den nya säsongen på allvar.

Mot ljuset och den spirande nya säsongen!


En av mina favoritkoftor finns med på rean i nätbutiken/butiken!

Missa inte den!
Så snygg till både kjol och byxor.



Idag blir en vacker dag...

Solen är på väg upp bakom hustaken och det är frostigt vitt.


Detaljer på mitt lilla sovrumsbord...

En skön handkräm är A och O för mig.
Speciellt nu på vintern när händerna blir så torra och slitna...

Denna handlotionen med doft av Jasmine & Patchouli ligger nu i nätbutiken.
Jag brukar ha en flaska stående framme för att påminna mig om att jag måste smörja...

Och goda dofter på en kräm är bara hur viktigt som helst tycker jag...Det är lite det som gör att man kan längta efter att få smörja in sig...


Vi ses snart igen.

En god start på veckan önskar jag er!

2 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Glömmer aldrig din fina klänning du hade på Formex för många år sedan. Det var ett roligt möte.
Lycka till och ha det bra.
Annika

Tulipa sa...

Tack Annika!
Ja det var verkligen ett roligt sammanträffande...

Allt gott till dig också!