torsdag 4 februari 2016

Tack!


Ja men hej!

Idag skiner solen och det är underbart helt enkelt!

Jag vill ge er ett fång med vårblomster som tack för att ni fortsätter kika in...
Det finns ju triljoner med bloggar att läsa, det är biljontals instagram konton att kolla och inspireras av, twitter, facebook, pinterest...ja hur ska man som människa hinna med allt?!

Det är en ström av intryck från alla håll så varför vill man kolla här, liksom..?
Ja förstår ni min tanke...

Så därför vill jag bara säga att TACK för att ni faktiskt hänger kvar här.

Jag har inget fantastiskt att komma med.
Jag har inget häftigt liv att lägga upp här nej jag går till jobbet varje dag och sen hem till familjen och så är det vardag varvat med helg och det rullar på.
Små stunder av livet och jobbet är vad det bjuds på här.

Som en liten offentlig dagbok av det jag vill dela med mig av
 och det får bli precis det som kommer till mig för dagen.

Sen om det råkar vara ett recept, blommor, inredning och nya saker, tankar, en resa, träning...
Det blir vad det blir i en blandning av mig.

Så just därför vill jag bara säga 
Tack.




Ett par av dagens nyheter i nätbutiken idag.


Hoppas hinna helgstäda hemma senare idag och nya grejen för mig är ju då att avsluta med lite härligt Washologi Linnevatten som uppfräschning, (väldoft är en skön känsla att mötas av eller hur?!) av kuddar i soffan och så...

Mmmm...

Rekommenderar er att testa!

Kram och solsken!

7 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Tack för att du delar med dig av ditt <3
Det är väl just det vi kan känna igen oss i som är lättare att följa...
Så fortsätt som du gjort, vi hänger kvar!
Kram Anna

Trädgård På Djupet sa...

Vem orkar följa andras häftiga liv? Det är ju de små njutningarna och guldstunderna i en helt vanlig vardag man behöver påminnas om.
Som att ta in en så härlig bukett som den du visar....

Meta sa...

Det är det naturliga och det som känns äkta jag vill se bland mina bloggare. Försöker själv vara sån. Tack för att just du finns
Ha det gott i em
Kram Meta

Unknown sa...

I am here by chance cause i was looking for online learning. Your post is informative and interesting as well. Thanks keep it up.HD Wallpapers

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Tycker du har den absolut bästa bloggen! Det är precis sånt jag vill läsa om, små stunder av livet. Du skriver så fint och känns så äkta. Tack för allt du delar med dig av! Kram Victoria

Camilla sa...

Tack själv! Det är just därför jag hänger kvar här, en härlig blandning bjuder du på i din blogg! Och vardagen, det är väl den som är livet.

Tulipa sa...

Tusen tack!!!!

Kram Mariette