söndag 14 februari 2016

Hurra för romantiken!


Jo men så är det.
Även den som jobbar med blommor vill ha blommor!

Jag är så trött på den myten och de orden att dig kan man ju inte ge blommor, -eftersom jag jobbar med det.
Men det är ju sååå fel!

Jag vill avliva de trista orden för jobbar man med blommor så älskar man blommor (annars har man fel jobb).

Jag fick som sagt en bukett till frukost.

Ingen blir gladare än jag!


Vi hade extra öppet i butiken idag.
Var tveksam till det faktiskt, tänkte det behövs nog inte.
Vi har ju aldrig söndagsöppet och folk köper nog sina Alla Hjärtans Dag blommor på lördagen då...
Så man kan njuta av dem hela helgen.
Men sen hade vi ändå att göra i butiken så vi körde lite Alla Hjärtans Dag öppet i alla fall.
Och det var ju inte fel.

Vissa hade glömt bort det och var tacksamma att det var öppet så man kunde ge sitt hjärta och sin kära blommor.

Mest manliga kunder idag))!

Hurra för romantiken!


Förutom jobb har min helg bestått av löpning både igår och idag.

Nu vintertid blir det inte så mycket jogging på de mörka vardagskvällarna.
Mest promenader men det är himla skönt.
Då lyssnar jag på poddar och njuter av mina rundor som rensar tankarna.
Det viktiga är att göra NÅGOT.


Det var så vackert igår...
Sol och blå himmel och träden i kraftstationens fors hade klätts vita av vatten och kyla.

Skogen är bästa sättet att koppla av.



Himmel som en tavla och frihetskänsla.


Hjärtan från Eldgarden från min butik.
Perfekta att pynta säsongsvis.

Idag har jag också hunnit måla lite och laga Alla Hjärtans middag.

Imorgon laddar jag för födelsedagsmiddag.

Februari är visst fest!

Hoppas du haft en fin dag och en härlig helg!

Inga kommentarer: