tisdag 9 februari 2016

Finaste skärbrädorna alltså...


Hej fettisdagen!

Har ni ätit någon semla idag?

Det har inte jag men det ska jag absolut!

Jag var inte så förtjust i semlor förr men jag har numera förstått tjusningen med dem...Ja eller nåt liknande..haha...

Bakade ju Leilas semlor i helgen så de ska plockas fram och fyllas med mandelmassa och grädde.


Rykande nytt från House Doctor är dessa skärbrädor i trä som jag tycker är tokvackra.

Hur snygga som helst att bla servera en kaka eller en ostbricka på...
För att inte tala om hur fint det är stapla sina träskärbrädor mot köksbänksväggen...

Ögats njutning är viktig.

Dessa har även ett läderband så man kan hänga dem i krokar om man föredrar det.




Vackra läderband i brunt till viktiga nyckeln finns nu också hemkommet och är inlagt i nätbutiken.

Jag tycker det är så väldigt smidigt att ha ett "halsband" till nyckeln.
Lättare att hitta i väskan och lättare att hala fram!


Det är detaljerna som gör det!



Smaklig tisdag!

1 kommentar:

HD Wallpapers sa...

Also I like very much! :)