onsdag 23 april 2014

Så blev det försommarfint...


 
Hej på Er!
 
En stoooor sol på himlen idag också och vi började dagen med att sjunga och uppvakta vårt födelsedagsbarn med frukost, choklad, jordgubbar och paket på sängen.
För idag fyller vår "lilla" Olivia 13 år...
Älskade barn...
Så fort tiden går...
 
Och att tiden går fort...Imorgon är det dags för vår spännande resa.
Då åker vi till New York!
Lite svårt att tänka på något annat just nu kan jag säga...
 
Men jag har så klart skyltat om.
Påsken måste ju bort innan jag drar iväg.
 
Så nu är det somrigt fräscht i blått/vitt/rött i skylten..
 







 
I nätbutiken kommer inga paket att skickas mellan den 24 april-1 maj.
 
I butiken är det öppet som vanligt!
 
Jag åker till USA med en kompis och våra barn och männen lämnar vi hemma att passa hus och djur!
 
Ha det riktigt fint i vårsolen!
Vi ses!
 
Kram Mariette

3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å va härligt somrigt det ser ut!!!! Längtar så ut i solen nu... Men måste lyda doktorn här nu.. Inget kul att vara på sjukhus dock. Tur man har iPad och alla fina bloggar att roa sig med:)
Njut nu av er resa, det kommer bli heeeelt magiskt!!
Kram kram Anna

Passagården sa...

Superfint, krispigt och vårigt!
Hoppas och tror att er resa blir härlig!

VÄLKOMMEN HEM! sa...

Ååååh, men JISSES vilken trevlig blogg! Hur har jag kunnat missa dig??
Inredning, blommor, mat och familj, helt underbart och hit kommer jag åter kan jag lova!
Kram och ha det fint i USA!
Judita