torsdag 7 februari 2013

Glaskupa och dusters!








Glaskupa och dusters från House Doctor.
Nytt i nätbutiken.


Sen jag möblerade om lite i stora rummet för ett par veckor sedan så har jag fått en ny favoritfotohörna!
Ett av de halvmåneformade borden har fått flytta upp till sovrummet och det står så bra där och är perfekt för mig att fota på med fönster precis bredvid!
Lite konstigt det där hur man kan gå i saker år efter år och sen helt plötsligt ser man möjligheter och variationer man inte kunnat se innan...

Känns som att jag gärna vill vara överallt just nu och ändra och byta.

Kan det vara vintern?

Idag håller jag tummarna för mig själv att jag får springa en runda, jösses vad jag längtar...fyra dagars abstinens nu! 
Så kan det vara när blir beroende av nåt!


Ha en mysig snödag!

3 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Lite kul att du gör ett inlägg om glaskupa, för jag slog precis sönder en, rackans oxå! Får kika in och kolla vaddu har flr stl. Fina bilder visar du iaf :O)
Ha d gott kram Arja

No34 sa...

Vacker glaskupa du har..!
Träning är verkligen beroendeframkallande.. Jag varvar mellan längdskidor och löpning!
Ha det gott, kram Kate

AnnaHelena sa...

Så fint i ditt fönster med den vackra vasen och ljuslyktan i det fina spröjsade fönstret!
Är precis som du just nu att jag vill flytta om överallt...Det är bara så svårt hemma hos oss, där var sak verkligen har sin plats för att allt ska rymmas...

KraM // AH