söndag 4 november 2012

Söndagslyx...


 
Söndagslyx!
 
Fyra nya jultidningar att förlora sig i och drömma och planera och längta...
 
Till det ett vinterskimrande skal till i-phonen så man kan kolla mail och läsa bloggar...
 
Mmmm, faktiskt har jag köpt både glögg och pepparkakor också.
Den bästa tiden är verkligen nu innan och fram till jul!
Det är längtan och förväntans tid, fylld av dofter och pyssel och fix.
 

 
Men innan tidningarna ska läsas ska jag ut och springa och städa!
Det är också lyx att hinna med kan jag tycka!
 
Ha en riktigt fin söndag!
 
KRAM!
 
PS;Återkommer senare om ett extra kursdatum inför jul/adventspysslet i butiken! De två första datumen fylldes direkt så om det finns intresse blir det ett datum till. Men mer om det sen!

4 kommentarer:

Runevads Trädgård sa...

Ja, det är verkligen lyxigt..kunna ta sig tid att sitta ner och bara njuta av fina bilder och intressanta reportage!

Först nu, eller rättare sagt igår, hittade jag äntligen rätt tidning!
Har bläddrat igenom FEL tidning i affären tre gånger vid olika tillfällen, innan jag insåg att det INTE var den vanliga Drömhem och trädgårds magasinet...

Får ta mig tid en stund idag och läsa..

Ps, vad kul med så stor respons på dina pysselkvällar!

Ha en fin söndag! Kram Camilla

Marica sa...

Kan inte bärja mig längre! Köpte Lantliv och Underbara JULHEM igår. Så nu blir det julfrossa. :-D

Snäckskalsdalen. sa...

Tidningarnas julnummer är det bästa på hela året, trädgård på våren är också roligt och trevligt men inte alls som jultidningarna. Man blir så glad av färgerna och allt pyssel.....
Agneta kram

Malin`s Diner sa...

Låter som en dag i min smak, eller delar av den. Kan plocka bort löpningen, mest för att jag får ont. Grrr, dumma höft. Eller är det en bra ursäkt bara.

Kram på dig!