onsdag 28 november 2012

Myskväll hos Salong Fina!

 
 
 Sist jag var hos frisören blev det denna uppsättningen...
Nästa vecka ska jag bli mörkhårig igen tänkte jag...
 
 
Hej där ute!
 
 
Tänkte börja dagen med att tipsa om en grej för er som bor i krokarna!
 
Nämligen om Myskväll på Salong Fina i Knäred
 onsdagen den 5 december kl 18,30.
 
 
Och det som gäller då är;
 
Johanna kommer att visa olika håruppsättningar och erbjuda gratis styling.
 
Sofia som har massage på Salong Fina kommer att erbjuda gratis prova på massage.
 
Jag kommer att ha med lite smycken från butiken (och belysning om Happy Lights hinner komma hem som nu "bara" är tre veckor försenade trots order lagd för evigheter sedan,- för typ hela världen har upptäckt hur coola dessa är så det är kaos hos Happy Lights!)
 
Johanna kommer också att ha en tävling där man kan vinna gratis klippning och färgning! Det kommer också att finnas julerbjudanden på hårprodukter.
 
Liten fika bjuds det på!
 
Om ni är intresserade anmäl er till
Johanna på salong Fina 0430-50530
eller till mig på Tulipa 0430-50770,
 el maila tulipa@live.se
 
Begränsat antal platser
Kostnadsfritt!
 
Ha en härlig dag!
 
Nu ska jag ta och tänka till om julskyltning...
 
Kram på er!

5 kommentarer:

Åsa sa...

vilken snygg håruppsättning :-)
kram Åsa

No34 sa...

Vilken underbar håruppsättning, som till en bal...:)
Önskar att jag oxå hade långt hår och kunde göra vackra uppsättningar, men just nu är det mohikan ibland och annat hårspretig frisyr..:)
Önskar Dig en härlig onsdag, kram Kate

Designe sa...

Supersnygg frisyr! Du har ganska långt hår va?!..Brukar du vara mörkhårig? Jag minns inte om jag sett dig som mörk. Du är i allafall jättefin i ljust hår och säkerligen lika fin i mörkt! Då får vi se resultatet sen då?! :) Kram

Mamma C sa...

Kommer ihåg att jag tyckte denna håruppsättning var så snygg när du visade den sist.
Kram Mamma C

Källeboda lantliv sa...

Gillar verkligen din håruppsättning ! Jag har ju med långt hår det hade funkat .. Men det måste ju vara ett speciellt tillfälle om man ska göra det .. Inte så billigt kanske ... Kul med arrangemang .. Kram jeanette