fredag 23 november 2012

Lite rött och lite nytt...

 
Stjärnklart!
 
 
Godmorgon
 FREDAG!
 
Solen tittar fram och det känns bara ljust och fint och så denna härliga tid som ligger framför oss...
 
Denna helg tror jag faktiskt det blir mest jobb för min del men barnen ska baka pepparkakor och sova över och jag ska i alla fall göra julbetonat jobb och det ser jag fram emot.
 
Igår fick vi hem lite nya smycken från Pearls for Girls.
Rött, hjärtligt och stjärnbestrött...
 



 
 "Vänta lite ska jag bara rätta till kläderna..."
 Detta eviga fotande...haha... Men utan det ingen nätbutik och ingen blogg.
Kameran är min ständige följeslagare!


Söta antikfolierade röda kulor och fler lite större stjärnor finns nu också i nätbutiken.
 
Dags att ge sig ut och elda i kaminen, göra buketter och få fart på denna dagen.
 
*Ha det riktigt bra*
 
Kram
M

6 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Jag önskar dig en riktigt mysig helg!

Jag brukar kika in till dig titt som tätt, men är riktigt usel på att lämna en hälsning!

Kram på dig!

Maria

Anonym sa...

Fina:) ska försöka åka ner till dig i morgon. Madeleine

Anonym sa...

Vi är glada för din kamera den inspirerar mig och andra alltid lika roligt att kika in. Önskar jag hade äran att besöka dig Eva-Lena

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara smycken och vackra bilder som alltid.
Ha en härlig fredag.
Stor kram
Jessica

Anneli sa...

Härligt julröda smycken........

Kikar in och önskar dig en fin helg,
Kram Anneli

Elna sa...

Fina julsmycken! Du får ha en bra helg.

Kram