tisdag 6 november 2012

I början av november...


 
Mmmmm....amaryllis...
 
 
Det är så härligt när det börjar med dessa vinterns blommor!
 
 
Idag är det slipa och måla möbler som gäller!
 Ibland får man göra "punktinsatser" på olika områden för även om jag är bra på att tro att jag ska hinna allt och det mesta så gör jag ju inte det och då får man försöka koncentrera sig...hmmm...(inte min starka sida).
 
Sen har jag också fyllt på i nätbutiken med mera jul.
Bla då vacker adventsbelysning som du hittar här.
 

 
Doften av granris och blommor är ljuvlig!
 
 
Ha en riktigt bra tisdag!
 
***
Och tack för fina hälsningar!
***
 
KRAM


5 kommentarer:

EvaB sa...

Vilken fin håruppsättning!I morgon ska mamma o jag till Knäred, då kommer jag inom och köper en fin krukamaryllis. Och njuter lite föradvent-stämning hos dig.

Tess på Tilda och Mamma sa...

Visst är det härligt med doften av granris, har själv varit i skogen och plockat blåbärs och lingonris och små granar.FIck även en påse lummel av svärmor den växer på hennes gård.
HA en mysig kväll./Theres

Källeboda lantliv sa...

ja ljuvliga blommor...hoppas det går snabbt till jul ...kram jeanette

Elna sa...

Amaryllis är så vackra. Jag får nog ha tag på några imorgon. Ha en fin kväll.

Kram

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Vilken jättemysig bild på dig!! Amaryllisar är vackra, OM dom inte blir för långa och "stronkiga" :).

Kram Ulrica