fredag 8 juli 2016

Efter frisören...


Efter flera veckor med supertrist hårfärg har jag äntligen varit hos frissan (bästa Johanna på Salong Fina) så nu kan man äntligen känna sig lite sommarfin.
Jag kan inte påstå att jag går till frisören så ofta...
Och när det är dags, då har jag överskridit gränsen så det bara är så där akut och då får man ju vänta på tid...

Men ja, nu är det i alla fall åtgärdat.


Jag har satt i nya extensions.
One more time.
Har ju annars varit utan några månader och trivts bra med det, man vänjer sig och får anpassa sina små håruppsättningar efter vad man har!
Med kortare hår har det blivit mycket inbakade flätor och svinryggar och och lockat och alla möjliga variationer jag inte kan ha med detta långa.






Det där med att posera för kameran...
Jag tycker det är betydligt lättare att titta GENOM kameran. Då vet jag hur det blir och hur jag vill ha det.
På andra sidan ser man ju inget))!!! Och jag har alltid synpunkter sen för den stackaren som får ta bilderna...haha...


Kram och härlig fredag!

3 kommentarer:

Petras- Enjoy Life Every Day sa...

Fin du är!
Jag har undrat ibland vem som knäpper bilderna. Olivia? Du har hur som helst en duktig fotograf där med dig! Trevlig helg och kram.

Ekenäsliv sa...

Alltid lika vacker <3
Åååå nu kommer gladiolerna, ääääälskar dem! Måste se om jag hittar på stan imorgon :)
Kram Anna

Tulipa sa...

Petra,
Tack snälla du!
Det är oftast min mamma eller Olivia som tar bilderna. De är mina bästa fotografer...haha...
Trevlig helg!
Kram Mariette

Anna,
Gulliga du!
Alltid så snälla fina hälsningar!
Kram Mariette