torsdag 22 oktober 2015

Nya sjalar och fraktfritt.


 Godmorgon vänner.

Idag kör vi en favorit i repris.
Nämligen fraktfritt på sjalar och smycken i nätbutiken.

Så passa på om ni är sugna på att uppdatera med något nytt.

Jag har lagt in två nya sjalar nu på morgonen.


Sjal Emma gillar jag verkligen.
Passar till mycket och har de beige/bruna färgerna jag tycker så mycket om nu.


 Fotat med två "outfits" också!
Det råkade bli så.

På översta bilderna har jag en grön kavaj, orange/vit blus och sjalen passar lika bra till det, som till min grå kofta nedan.

En "bra" sjal som passar till mycket helt enkelt.




Ny för dagen är även Kia blå.




Vill ni lägga order på fraktfritt av sjalar och smycken väljer ni Klarna faktura i kassan i nätbutiken.
Frakten går automatiskt in på 69 kr men den plockar jag bort innan ordern aktiveras och skickas.
(Du kan alltså inte göra kortbetalning!)

Tänkte jag skulle försöka slänga in ett recept snart också på den där goda grytan vi blev bjudna på för någon vecka sedan...
Kanske kanske vara lämpligt att prova till helgen när man vill laga något gott?

Önskar er en skön höstdag!

Gravsmyckning står på schemat för mig.

Kram och hej.

Inga kommentarer: