måndag 5 oktober 2015

Ett avslut och en ny början.


Snipp snapp så var helgen slut...

Ja men så känns det väl varje gång...


God morgon måndag!

Ännu en vacker dag igår och jag kan väl säga att jag inte gjorde så mycket alls.
Hade väldigt ont i min arm igår och då tappade jag helt energin och kände det var bäst att vila...

Men den nya postern från Atelje Epifor blev i alla fall inramad...



Jag tror den kommer att hänga här på bilderna som ni ser nedan...
Ovanför mitt skrivbord.

Ni vet flyttar man på en tavla så flyttar man gärna på flera så därför var det en del inramningar som bars runt igår...
Och det gör en del för helheten. Vad man har på väggen och hur.


Min lilla arbetshörna.

Stol Kartell, skrivbord antikt, lampa och matta Tine K Home, marockansk skål, myrcine, vintage flaska och fjäder, poster allt min butik, nätbutik.
Den kinesiska dekoren är en antik historia...



Avslutade dagen innan det blev för sent igår med en promenad genom den vackra skogen...

Snart faller det mesta...

När jag satt i uterummet igår eftermiddag och läste så rasslade löven ner
...ett efter ett...
Ekorren hoppade omkring i hasseln och vattnet var alldeles solvackert av höst.

Visst är det något speciellt med hösten...
Vemodigt vackert.
Ett avslut 
och en ny början.

Hoppas ni får en bra måndag!

Kram

1 kommentar:

AnnaHelena sa...

Jag gillade verkligen den där postern. Det skulle vara kul med något nytt att hänga på väggen! Som du säger så gör det väldigt mycket för känslan man får i ett rum. Det är lätt att tavlor blir hängande från år till år.
Och vilken superfin modell på dina byxor i ditt förra inlägg! Snyggt med knapparna i sidan!

Kram // AH