onsdag 23 september 2015

Stjärnfall för september.


Som ett stjärnfall för september...


Hej Höstdagjämnings dagen.

 Sommaren är nu ett minne blott fast att det känns som att det var igår den var här.
Ja det var ju som att det var alldeles nyss...eller hur...

Dagarna går så fort och det är nästan lite läskigt...

Tänk om man kunnat få stanna tiden lite...
Låta allt vara för evigt.


Igår kväll hade jag lovat mig själv att efter jobbet och kvällsmaten så skulle jag städa ovanvåningen.
Men jag fastnade en stund. I sovrummet. Framför denna magiskt fina ljusslingan som är som ett stjärnfall...och var tvungen att ta några bilder...
Den är helt gudomligt fin (om man nu kan säga så...), den är som ett draperi eller gardin av ljus... Små skimrande punkter och olika längder...

Otroligt vacker.

Jag älskar ju ljusslingor...ingen överraskning om ni brukar läsa här...



Runt den runda spegeln har jag en batteri ljusslinga i koppar, Glow.
Den liksom denna nya "Stjärnfall" finns nu i nätbutiken.




Ikväll, när jag myser ner mig i soffan (med mina tända ljus och ljusslingor,,haha...)...då kollar jag på TV4;s nya storsatsning Modus som har premiär.
Ser så fram emot den...ska vara spännande...Och jag älskar sånt!

Idag fortsätter vi plocka fram nytt i antiken, måla lite möbler och fixa med blomster.

Ha en fin dag och gör det bästa av just denna som aldrig kommer åter.

Kram M

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Hjälp, så vackra bilder! Stämningsfullt höstmys i varenda en. Härligt!

Kram Lotta