fredag 18 september 2015

Hösten är serverad.


Grönt är skönt och hösten serveras gärna som här på ett fat med ett brandsäkert ljus...
Nämligen med bästa Enjoy Candles. naturtroget, handgjort i 100% äkta vax och som ger finaste vitaste skenet utav alla batteriljus på marknaden.

Hej.

Igår kväll hade jag fullt upp med att komma igång med nya telefonen...eller ja. det gick ju hur smidigt som helst faktiskt...Bara man sparat alla lösenord osv...Jag kunde inte säkerhetskopiera min gamla den var för full...(aldrig säkerhetskopierad!), det spelade heller ingen roll att jag under två kvällar raderat ca 2500 bilder,(och sparat lika många).., raderat diverse större appar så nästan inget var kvar...Nix, det var tvärstopp. För full för att säkerhetskopiera till I-cloud.
Men det behövdes ju inte heller när det kom till kritan...Så det var onödigt arbete att ens försöka.


Jag är löjligt glad för min nya guldfärgade iPhone 6.
Det är sådan stor skillnad på en 4S, som jag hade, mot en 6;a. Så klart!
En ny liten värld av möjligheter.

Har ju bara väntat ca ett år med att utföra denna "borde" grej.
Ibland är jag seg med att komma till skott...jag vet...
Men den gamla funkade ju ändå bra även om man inte kunde göra vissa grejer man ville med den...

Hur som helst, älskar bla att nya telefonen har en så mycket bättre kamera...yeah, jag som är bildgalen...
Teknik är kul när det funkar lätt!


Jag ville visa denna lilla beställning till en kund...
Fatet är från min Antik, batteri ljuset från butiken och kransen gjord på beställning att passa i storlek.
Visst är det väl fint att ha på ett bord, receptionsdisk eller vad som nu passar...




Ett par kransar...



Happy fredag!

*Uppdatering. Idag fick vi även påfyllning av Enjoy Candles Nordic White i de två lägsta storlekarna (bla det på bilden) som varit slut ett tag. Hittas förstås i nätbutiken*

1 kommentar:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åhh så mycket vackert.
Höstens färger är så himla mäktiga och fina.
Både i blomsterväg och när det gäller kläder och inredning!
Ha en mysig fredag
Stor kram
Jessica