onsdag 8 juli 2015

Mycket av både det ena och det andra!


Häromdagen kom de efterlängtade mattorna från Tine K Home som jag väntat på ett bra tag.
 
Gillar att de är så där lite ruffa och enkelt fina och så matchar de så snyggt alla korgar och annat som jag gillar skarpt från detta företag.
 
Mattorna finns nu i nätbutiken.


 
Lika snygga på uteplatsen som inne,
eller inne i uterummet!
 

Det blir en matta vid soffgruppen här ute för min del...
 

 
Flodurna, snäckband, ljusstake i gjutjärn och glaskupa med stenar på Tine K;s fina rottingbricka och en liten ros Venusta Pendula....
 
 
Solreflexer. Ja tack!
Ös på med mer av den varan!
Nu är det så där blåsigt igen...
Sommaren var liksom bara som ett kort andetag när den kom i förra veckan...
 
Jag jobbar denna och nästa vecka också sen tar jag semester.
Kanske packar Amerika kofferten och drar iväg...haha...
 
Just denna är en av alla nyheter som jag plockar fram idag.
 

Lite porslin och vackra serveringsskedar och tårtspadar fick följa med mig hem igår.
En guldgruva i vintage har vi när jag fyller på och fyller på...
 

 
Har inte hunnit fota mer än denna soffa och den ljuvliga gamla trälådan som syns nedan med alla sina fina små fack.
 
Just det antika får mestadels och framför allt vara något vi säljer endast i butiken eftersom det är one of a kind saker och det inte finns tid att fotografera och lägga ut denna flod av saker...

 
Så här i semestertider är ni en hel del blogg och instagram läsare som tittar förbi butiken och det är jätteroligt!
Klart man blir glad när ni säger ni kört långväga för att hälsa på och sen är så leende  och strålande rara och trevliga.
Guldkant på dagen det!
 
 
 
Hoppas ni har en skön sommardag!

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så mycket fint du har i din butik !! Jag går på semester på Måndag, fyra veckor....tjoohoo..men nog blir det lite konstigt också, men man måste vänja sig vid att ta ledigt , slappna av :)..Kraaam Anette