onsdag 29 juli 2015

Chamois påfyllning!


Hej denna regniga onsdag!

Mellan skurarna kikar solen fram och jag som skulle fota de nya fina dukarna från Chamois Stories gjorde det därmed bäst under tak!
Annars hade det nog gått så där...hmm...

Jag får lite semesterpanik när jag tittar på klockan och ser att tiden rusar iväg...
Fast att jag ska ha semester så ägnar jag alldeles för mycket tid åt jobbet.
Det är svårt när man jobbar med sitt intresse och en konst att koppla av och inte jobba.

Därför är det så viktigt för mig att komma iväg hemifrån lite.
Det är bara då jag inte jobbar...(det är ett faktum).

Men hur som helst...
Nu finns dessa uuuunderbara fina dukar, handtryckta i gammal blockprintsteknik från Radjastan Indien, gjorda av skickliga hantverkare som använder mönster från mogultiden, inlagda i nätbutiken.














Have a lovely day!

Själv ska jag bla ta mig lite frisk luft och fortsätta röja. 
Har flyttat på någon möbel och så där...(åh så ovanligt!)

Kram M

3 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Så fina! : )

Ekenäsliv sa...

De är underbara de där dukarna och jag hade gärna velat ha den på första bilden:)
Jag är på jakt efter en likadan lampa (en sidenlampa, du har en i webbutiken men den är liksom rundare, min är med avlång) som jag köpte hos dig förra året, men vi tar det när du jobbar igen :)
Kram kram Anna

AnnaHelena sa...

Älskar de där dukarna och har redan tänkt att jag ska önska mig en sådan när jag fyller 50 nästa år! :-)

Kram // AH