tisdag 2 september 2014

Om lite av varje och mera höst.


 
Dessa dagar...
 
Ja jag vet att inte alla gillar att vi går mot höst och vinter men det som är nu är bara underbart tycker jag.
 
Jag älskar färgerna.
Och ljuset
 och höstdaggen
 och när solen skiner
så är det som en saga så vackert...
Hemma över dammen är det magiskt tidiga soliga morgnar när ångan stiger från vattnet...
 
Det blir alltid något slags lugn efter sommaren eller hur?
 
Ja förstås inte med allt som ska göras med tanke på jobb och skola och aktiviteter för där är det så mycket att man snurrar sig tokig vissa dagar.
Men livet kommer in i en form det hade innan samtidigt som hösten alltid ger en känsla av nystart och förnyelse och det älskar jag.
 
Jag vill göra om hemma och jag vill pyssla och jag vill så mycket som jag aldrig hinner..haha...
That`s Life.
 
Men man kan göra mindre inredningsförändringar.
Sånt gör stor skillnad för den som ser och uppskattar! 
 
 

 
I butiken fortsätter vi plocka upp nyheter.
En strid ström av galet fina saker anläder och påfyllning är beställt bla av Enjoy Candles som ni är många som blev lika sålda på som jag. Roligt!
 
Tills vi ses igen.
 
Soliga septemberhälsningar!

1 kommentar:

Systeryster och jag .... sa...

finns en del fördelar med hösten.... ljunplanteringar, pumpor och svamp...
underbara bilder du visar