fredag 12 september 2014

När hösten bjuder upp till dans...

 
Nu får ni tycka jag är tokig men jag kan bara inte låta bli...
Att bjuda på den ena kransen efter den andra.
 
För när sensommaren och hösten bjuder på sin vackraste sida och har föreställning var och varannan dag då är det bara att älska det till max!
 
Och jag gör det.
 
Och jag älskar att få vara kreativ
av det,
och med det.
 
Älskade årstid.



 
Jo men visst, jag var ute och sprang ikväll igen. Man vill ju bara ut och njuta och då mötte jag en älg, andra gången denna veckan.
 
Den glodde på mig. Jag glodde på den.
Jag tänkte men stick då.
Den bara glodde.
Då vände jag och låtsades springa åt andra hållet.
Det gjorde den också. Åt sitt håll.
 
Sen var det mötet över, tack och lov.
 
Skogens konung ska så klart få vara i skogen men jag vill inte träffa på dem såååå ofta.
 
Trevlig kväll.

1 kommentar:

Sabelhagens Olivlund sa...

Åh vilken vacker krans! Jättefina bilder. Vad använder du som stomme?
Ha en fin helg
Kram Maria