tisdag 30 september 2014

Fredagsmys för tjejer på Hotell Freden


Trädgårdens sista ringblommor på fint litet fat på fot...
 
 
Hej på Er!
 
Idag tänkte jag då tipsa om det där jag var på möte om förra tisdagen...
 
Nämligen,
 
Fredagen den 24 oktober är det Fredagsmys för bara tjejer på Hotell Freden här i Knäred.
Tid; mellan klockan 17,30-ca 21,00
 
Inspirationskvällen kostar 195:- och då ingår även ett glas bubbel, en värmande soppa, hembakt  bröd med goda tillbehör, kaffe och lite sött.
 
 
Kvällens innehåll kommer att bestå av lite höstinspiration från mig, modevisning utav Capri Collections höstmode, frisyrer av Salong Fina och lite information om yogakurser.
 
Det är mingel från kl 17,30
Info om yoga ca 19,15.
Modevisning kl 19,30
 
...och därefter är det dags att sätta sig till bords...
 
Begränsat antal platser.
 
Boka på 0430-50400, Hotell Freden.
 
Eftersläpp för alla (fri entrè).
 Då sätts discoljuset på och man kan roa sig fram till kl 24.



 
 
Vi som säger välkomna till kvällen är Hotell Freden, Tulipa Blomsterverkstad, Salong Fina och Linda Andersson Capri Collection.
 
 
Nu fångar vi sista dagen i september!
 
Hösthälsningar från mig!

1 kommentar:

Ekenäsliv sa...

Va mysigt!
såna kvällar då man tankar energi och blir inspirerad.

Tack för din omtanke. Det har varit väldigt turbulent på jobbet och jag är en person som tar väldigt illa vid mig av saker. Mår inte bra av sånt.
Nu börjar det kännas bättre iaf, men det är nog dax att börja leta efter något annat tror jag.

Va rädd om dig!
Kram Anna