fredag 26 oktober 2012

Walther & Co

 
När vi var på Formex och kom till Walther & Co;s monter så kände man sig lycklig som ett barn!
Dessa vackra vackra julsaker de har...
Enkla stilrena med mycket känsla och lite gammledags nostalgi över det  hela.
Inget prål och tjaffs...
Detta är dekorationer man plockar fram med glädje år från år och mycket av det kan man tom ha framme året runt tycker jag.
De stora änglarna tex är magiskt fina i ett fönster och kan lika gärna hänga i en krok på väggen eller på en fin dörr.
Vingarna i tyll är ljuvliga och ja, jag kan tala mig varm för dem allihopa.
 
Det är såna här saker som senare kommer att bära på minnen...
 






Du hittar dem förstås i nätbutiken.
 
Ha en riktigt fin FREDAG!
 
KRAM
 M

7 kommentarer:

Camilla/ Rufft och Sött sa...

Så vackra!
Trevlig helg!

Ulrika Adransson sa...

Underbart fina ,önskar dig en fin helg,kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Så mycket fina julsaker och sådant man kan ha året om!Ska kika in i din webshop.
Fint reportage om er i Underbara julhem.
Ha en härlig helg!
Kram Susanne

Home2tiny sa...

Walther o co är outstanding med sina julsaker, älskar dem, lika roligt att plocka fram dem år efter år. Undrar vad jag skall köpa i år? Måste köpa underbara julhem imorgon. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

Malin`s Diner sa...

Ja, jag håller med dig. De hade mycket fint i sin monter. Jag nästan längtar till januari och nästa Formex. Eller det gör jag ändå inte för det finns mycket att njuta av innan dess.

Kram på dig!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så vackert! Ha en mysig helg!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Åh men där är ju den fina lärkkransen:). Tillsammans med det finaste julpyntet. Ha en trevlig helg! Kram Malin