måndag 29 oktober 2012

Underbara Julhem

 
 
Idag låg den i lådan!
 
Underbara Julhem,
 från Drömhem och Trädgård.
 
Och där var vi ju...
 
Alltid konstigt att se sig själv och sitt eget i en tidning,-men förstås roligt också! Man kan ju nästan tycka att man skulle vara lite van nu... Men hur det blir beror ju på vad som slås upp stort och vad som inte kommer med osv.
Varje gång jag ser ett reportage med mig, där jag även fått se bilderna som tidningen fått sänt till sig så tänker jag; Åh vad synd, kom inte den bilden med,- den som var så fin...
Men jag är jättenöjd! Allt kan givetvis inte få plats!
Här ser ni hur det ser ut om ni inte prenumerar, för jag tror tidningen börjar säljas imorgon (rätta mig om jag har fel?!)
 




 
For the record,
min kära sambo och barnen har alla fått mitt efternamn i tidningen, men de har ett helt annat namn, så det skrattade vi gott åt, så kan det gå när man inte är gift, *haha*!
 
Nu tar vi mysig  måndagkväll!
 
KRAAM

13 kommentarer:

Birgitta sa...

Ser så mysigt ut, skall absolut kolla om tidningen finns i affären i morgon! Tack för allt du delar med dig av, jag tittar och läser varje dag.

Tusenfröjd sa...

Grattis! Så kuligt och visst börjar julen med hyacinter! De första har precis anlänt... Nu bara längtar!
Ha en fin kväll /Liv

Snäckskalsdalen. sa...

Min kommentar kom bort, men jag skrev något i stil med att det är välförtjänt och att du verkligen arbetar hårt. Och att reportaget ser jättefint ut!
Agneta kram

AnnaHelena sa...

Hittade tidningen på Ica i dag! Jättekul!

Kram // AH

Norregård sa...

Hej!
Tänk vad tiden går fort...för ett år sedan var vi med i den tidningen;))

Ska köpa den imorgon ser såååå fint ut Mariette!
Johan har oxå fått mitt namn i flera tidningar:))

Kram Malin

Unknown sa...

Hej! Åh va kul! Jag har inte sett det ännu! Prenumererar med, men ej fått min tidning! Roligt att du är nöjd ! Det var en toppen dag!Det ser jättefint ut!

Ska bli så kul att se tidningen! Tror att jag har flera reportage med i den!
Kram Anna

LILLA MÖBELVERKSTAN sa...

Hej
Ser sååå fint ut! Letade efter tidningen idag i affären, men hittade den inte ännu. Får göra ett nytt försök imorgon!

LOPPISLIV sa...

Ser jättefint ut Mariette! Vad roligt med ett julreportage :-) Måste köpa tidningen när den kommer nu för att du är med, jättkul!! Ha nu en fin dag!!

Kram Paula

Lena - gott för själen sa...

Hittade hit via Anna Truelsen. Vilket vackert hem och trevlig blogg du har! Jag kommer tillbaka!

Kram Lena

Ulrica - Hus no. 30 sa...

Åh, det är så underbart att få grotta ner sig med en splitterny tidning :).

Varma hälsningar
Ulrica

Träning Inredning Inspiration sa...

Otroligt fina bilder! Kul!

Första gången jag tittar in här. Vilken fin blogg du har. Tittar runt och inspireras!

Ha en bra tisdagskväll!

Kram Johanna

G:a Affären sa...

Grattis, den tidningen ska inhandlas! Reportaget ser fint ut och du är strålande vacker, som vanligt!

Nu ska jag kika in i nätbutiken, jag behöver en ljusslinga, eller två.

Kramar
Cia

Helena sa...

Fint och gillar verkligen din blogg nar man bor i England och ser hur det ar i Sverige... och du har ratt, julen borjar med hyacinter!