torsdag 11 oktober 2012

Saker man får göra...


 
Saker man får göra när man har nätbutik;
Gå ut och gå med ett paraply en regnfri kväll i oktober.
 
Känns lagom dumt, meeen vad gör man inte för ett läckert paraply!
Detta med leopardprint är verkligen snyyyggt!
Mönstrat är ju så hett i höst/vinter!
 
Egentligen skulle jag visat andra bilder ikväll men de gick inte att ladda ner på bloggen, så det får jag fixa imorgon.
Jag har blivit omslagsflicka...!
Inte så seriöst som det låter men allt roligt.
Jag säger bara tusen tack för alla fina reportage jag fått vara med i!
 





Och så går man lite hit och så går man lite dit...
 
Paraplyet finns förstås i lilla nätbutiken.
 
Ha det bäst!
 
KRAM
M

3 kommentarer:

Sofies sa...

Mycket tjusigt paraply och snygga bilder! :)

Karin A sa...

Riktigt fin paraply och kul med omslaget. Jag är inte förvånad! Ha en härlig fredag och helg...

Kram Karin

millandante sa...

Fint paraply! Härliga bilder:)