lördag 20 oktober 2012

Please...

 
Lördag,
och heeelt underbart väder!
Är vi verkligen i mitten av oktober?!
 
Hur som helst, nu stänger vi butiken för idag och drar iväg och shoppar lite höstkläder!
Höstens bästa klädinköp hittills är helt klart mina Please jeans.
 
När jag köpte mina frågade jag efter andra färger i små storlekar, svaret var att fler var på ingång men att folk stod i kö för de minsta modellerna!
Snacka om hypade byxor eller vad...
Hur som helst, kan förstå att de gillas så mycket!
 
Ha en toppendag!
 
KRAM

7 kommentarer:

Unknown sa...

Snygga som bara den!
Står på min önskelista:)

Hoppas du visar allt fint du köper*****blink.

Kram Anna

Ulrika Adiansson sa...

Supersnygga jeans,du har alltid så fina kläder,lycka till med shoppandet,kram Ulrika

Johanna Stålros sa...

Supersnygga....Kram

Anonym sa...

Jeansen är inte bara jättesnygga, de är såååå sköna med! Sedan jag köpte mina första tror jag inte jag kan trivas i några andra!

Tack för allt fint du visar upp, härlig inspiration!

Ha en fortsatt skön helg!
Ann-Britt

LOPPISLIV sa...

Sååå snygga!! Skulle gärna vilja ha dessa i jeans också, har nämligen dem i beige och aprikos. De beige har jag nästan bott i sen jag köpte dem, sååå sköna!! Mitt lilla hjärtsmycke ramlade dock bort...känns lite trist på så dyra byxor!!

Ha en fin kväll! Kram Paula

Anonym sa...

Jätte snygga jeans var köper man dom??
Trevlig helg på dig

Tulipa sa...

Jag har köpt mina på Hans & Hennes i Markaryd.

Mvh Mariette