måndag 22 oktober 2012

Mera stjärnor...


 
Hej Nya Vecka!
 
 
Hoppas ni känner er utvilade efter helgen?!
Jag har hunnit pyssla med en del av det jag ville i alla fall och det känns alltid bra!
 
Här tillbaka på jobbet idag blandas tankar och projekt...
Samtidigt som man är inne i höst/gravsmyckningsfix så är man också mentalt inne i julen...
Jag verkar inte vara den enda som lockas av det.
Det ser man bla på vad som köps mest just nu i nätbutiken, nämligen belysningar, och då bla adventsstjärnor...
 
Två nya har jag lagt in nu på morgonen.
 
 
Annars ska jag idag bla förbereda för 10 tjejer som imorgon kväll kommer hit från Traryd för att binda kransar, och göra ett annat arbete, och fika.
OCH DÅ måste man bla röja upp i verkstan, oj oj vad där blir grejer jämt och ständigt.
Det blir väl så när man har mycket på gång...
Men att hålla undan saker är ett evighetsprojekt...
 

 Pappstjärna i vitt med skimrande silver och guldprickar




 
Stjärnorna hittar ni här!
 
 
Happy Monday!
 
Vi ses!
 
KRAM
M


3 kommentarer:

Elna sa...

Vilka fina prickiga stjärnor och du får ha en bra start på veckan.

Kram

Frederica sa...

Många fina stjärnor :)
Så fint dina föräldrars kök blir!! Wow.
Ha en fin måndag!
Kramar Frederica

AnnaHelena sa...

Ja, frågan är nu: HUR länge till kan man hålla sig från att plocka fram alla stjärnor och ljusslingor...?

(Inte många dar till, känns det som denna mörka måndag...)

Kram // AH