måndag 29 oktober 2012

Ljusbox...

 
Hej Hallå Måndag!
 
Så var det höstlov för barnen och Halloween vecka och Alla Helgona och lite extra helg på det!
Ingen vanlig vecka med andra ord!
 
Jag ska idag skylta om lite tänkte jag...
Saker till barnen får det bli i fönstret.
 
Och så har jag en hel hög med saker som måste tas tag i, planeringar och förberedelser och möbler som väntar på slipning...Ja, det är nog lätt att konstatera att jag inte kommer att hinna hälften! Men man får ju ha ambitionen att göra ¨så mycket det går!
 
Denna såååå fina ljusbox i glas och spegelblank silverfärgat lock finns nu inlagd i nätbutiken.
 


Perfekt som adventsljusstake OCH vanlig ljusstake.
Och även vacker och rolig då man kan fylla boxen med dekoration efter säsong...
 
Ha en riiiktigt bra dag!
Vi ses!

3 kommentarer:

Annas röda stol sa...

Visst är dom fina och kan varieras i det oändliga. Jag har oxå ett inlägg om min ljusbox idag. Ha en härlig dag. Kram Anna

Bestefars Verksted. sa...

Nydelig lysboks !!! Denne står helt klart,på min ønskeliste til jul !!! Ps.Jeg har skrevet om deg,idag....håper det er greit. Og om ikke,si bare ifra,så fjerner jeg bildene. Ønsker deg en finfin dag,i verkstedet ditt :)

AnnaHelena sa...

Såg dig i fina "Underbara Julhem" i dag! Fint reportage och jättekul att läsa om dig!

Kram // AH