fredag 12 oktober 2012

Cover girl i Land idag...

 
Hej Fredag!
 
Sol och frost och löv som dalar till marken...Kan det bli mer magiskt...
 
Idag är jag lite extra glad för jag har fått äran att inte bara vara med i ett jääättefint reportage inne i tidningen Land utan även pryda omslaget!
Vilken liten chock jag fick när filerna kom hem till mig i tisdes..
Men superkul! (som Maria Montazami brukar säga!)
 
Reportaget gjordes förra hösten av Pernilla Nilsson och Olof Abrahamsson.
Dessa två duktiga har varit i min butik tidigare och gjort julreportage som då kom ut i Allas och fick mycket beröm av mina söta rara kunder!
Men denna gång är det hösten som gäller!
 


Tidningen Land har även en hemsida som du hittar här!
 
Ha en härlig härlig fredag!
Så ses vi snart igen!
 
*Mariette*


17 kommentarer:

Madame Edith sa...

Ser ut att vara ett jättefint reportage. Vad roligt!


Kram/M

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Grattis till ett jättefint reportage :)
Du börjar väl bli van nu, att vara mediakändis!
Det är inte så konstigt att du syns i media, du är verkligen jätteduktig!
Kram på dig o ha en fin fredag.
Jessica

Anonym sa...

Grattis,grattis har tidningen Land så jag har läst repotaget.:-)Var även och besökte dej för 2 v sen på väg till Skåne.

Ha en skön dag och höst!

Bettan

Emelie sa...

Grattis! Den får du rama in och spara! Det är ju inte vara dag man är cover girl, så att säga ;)
Trevlig helg!

No34 sa...

Va roligt Mariette, de är du värd!! Önskar Dig en trevlig fredag, kram Kate

UlricaA sa...

Har precis läst det, vilket härligt reportage!!!!! ha en go helg!

Norrfrids Eija sa...

Grattis till ett fint reportage, har inte hunnit läsa den ännu eftersom posten inte är hämtad idag. Land lär ju ligga i lådan för alla Sveriges bönder idag!
Kram Eija

Anonym sa...

Vilken inspirationskälla du är!
Läser din blogg varje dag...
Variationsrik och du bjuder på
dig i massor. Tack.
Har lagat mat och bakat kakor
flera gånger efter dina recept.
Du verkar ha en massa energi och
när man varit inne på din blogg,
blir man själv sugen på att skapa
något med blommor eller någon god
kaka.
Hälsningar Marie-Louise i
Stockholm (utan blogg)


AnnaHelena sa...

Å, vad roligt! Fint ser det ut!
Mamma prenumererar på tidningen Land, så jag ska kika nästa gång jag är hos henne!

Kramar // AH

Anna Stenberg sa...

Så mycket fint du skapar! Trevlig helg! Anna

n o r d i n g å r d e n sa...

Men, Lands finaste omslag någonsin!! Mamma & Pappa är prenumeranter sedan länge, de brukar spara Land åt mej till de gånger jag kommer och hälsar på och jag ska till dem om några veckor, då har jag det också att se ram emot;) Trevlig helg! Mari.

Norregård sa...

Grattis Vännen!!!!

Måste bara ha den:))
Kram Malin

Malin`s Diner sa...

Så himlans skojigt för dig och något du är värd. Jag älskar din blogg men sörjer att jag inte bor granne med dig ;o)

Kram och ha en underbar helg!

Källeboda lantliv sa...

Grattis till ännu ett reportage ... Fint paraply ! Kram jeanette

Snäckskalsdalen. sa...

Jag har inte Land, men just nu tar jag in posten för min kusin så jag gick och slet ut Land från deras hög och vilket jättefint reportage! Och fina bilder. Och många bilder! Och det ser så härligt ut och vilken gullig mamma du har!
Agneta kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Hejsan!
Vad söt du är och grattis till det fina reportaget!
Kram Susanne

Runevads Trädgård sa...

Hej svejs!
Verkar vara ett jättefint reportage, stort grattis!!
Fick ringa min pappa som har Land och be honom spara tidningen...ser fram emot att läsa den!

Trevlig helg!
Camilla