torsdag 10 februari 2011

Tusen tack!!!

Ranunkler och anemoner...

Hej!

Tusen tusen tack för era glada hälsningar!!! Om ni visste hur glad jag blir?!! Ja lite rörd och tårögd också för att ni är sååå snälla....  Man måste ju våga prova när man vill något eller hur?

*Lycklig*!

Det handlar givetvis mest om nätbutiken just nu för mig, mycket jobb innan man kan öppna.

 Och innan jag ens kom så här långt så fick jag de bästa råden och tipsen från två underbara bloggare, nämligen Jenny med sin nätbutik Hemlängtan och Merja med sin nätbutik Lilla Huset!

TACK tjejer!!! Ni är så bra!!!

Finaste marockanska brickan...

Just idag känner jag mig mest som en zombie faktiskt. Två nätter med enbart fyra timmars sömn har satt sina spår... (Barn med ont i öronen och en pipande brandvarnare (nytt batteripipande)som jag inte kunde hitta(!),- ja, jag är ensam hemma igen...Ingen man i huset som kunde reda  ut detta *ler*...
Visste inte ens att det lagts en brandvarnare där en gång, jag trodde det var nån spelkonsoll eller nåt annat från senaste speltekniken som pep!

Jaja, ikväll blir det Zzzzzzzzzzzzz.....

Ingen har väl glömt att det är Alla Hjärtans Dag på måndag?!

Leve Kärleken!

10 kommentarer:

Maria sa...

♥LOVELY♥, ska bil superkul att få besöka din nätbutik!!!

Önskar dig en trivsam kväll och senare en god natts sömn!
KRAM Maria

HEMLÄNGTAN sa...

Tack snälla söta rara du!!!
Puhh, jag vet ju hur mycket jobb du har just nu men det är verkligen värt det, du kommer inte att ångra dig. Tycker dock att du är värd din sömn, men vad gör man när man har sjuka barn... hoppas de kryar på sig snart!

Ha det underbart vännen!
Kram, Jenny

Karin sa...

Ranunkler är mina en av mina favoriter, underbart nu deras tid är inne.
Hoppas du/ni får sova så ni kan samla kraft inför helgen.

Kramar

kallebodalantliv sa...

ja visst är ranunkler fina ..jag köpte vita idag ... känner igen mig om att vara själv hemma i veckorna ..likadant här .allt går sönder ..suck ! idag hade värmen hängt sig ..innan dess stormens förstöreleser ..m.m.. så gubben får agera vaktmästare ..fast mycket kan man ju klara själv ..är van nu ...lycka till med din nätbutik ...glöm inte sova ..det ger energi ..kram jeanette.kallebodalantliv

Trädgårdsflow/Garden Flow sa...

Stort grattis till steget att öppna nätbutik.... Kommer ju att bli suveränt att kunna köpa det du visar! Lycka till med allt......... Älskar ranunkler och anemoner..... Vackra bilder!

Hoppas du får sova i natt... tjutande brandvarnare är mindre skoj..... :-)

Kram
Charlotte

Anonym sa...

Åh vad roligt:)Hoppas innerligt att sturehofs krukorna kommer att säljas i din nätbutik,hittar ingen nätbutik som säljer dessa.All lycka till dig!! Anna-karin

hemma hos lilla mej sa...

Vas skoj det ska bli att besöka din nätbutik.Önskar dej all lycka .Ha en skön kväll .Varm kram Rita ♥

Mitt hvite hus sa...

Kikker innom for å ønske deg en riktig fin helg 0))

klemmer

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Du är en inspiration för mig och jag njuter av din blogg även om jag inte alltid är så duktig på att lämna små hälsningar.
Stor kram till dig och ha en fin helg!
Raina

Anonym sa...

Hoppas du fick sova gott natten som var utan pipande brandvarnare. Typiskt att allt ska hända när man är utan sin livspartner.

Hoppas barnen kryar på sig snart, öroninflammationer är hemskt smärtsamma när de är i sin akuta fas.

Den marockanska brickan är underbar liksom ranunklerna och anemonerna.

Ska bli så kul att besöka din nätbutik!

Kastar in en *kramsnöboll* till dig!
Renate