tisdag 22 februari 2011

Från backen!

Underbart i backen!
Inget smink dock, men sann glädje!

Heej!

Skickar en sista liten hälsning från slalombacken!
Vad vi har åkt!

Och vad jag är glad som tog mod till mig att våga åka. Eller rättare sagt att jag lät mig övertalas, och gissa om det tjatats på mig under mååånga år... Jobbigt när man inte vill, vågar, men egentligen vill....

Vi har bott i mysig stuga i Dalarna, men nu bär det av hemåt.



Detta var bara en supersnabb hälsning! Men inga brutna ben och med rosiga friska kinder styr vi kosan hemåt...

Vi seees!
Kraam Mariette

14 kommentarer:

en smula vitt sa...

Ser jättehärligt ut!
Vi åker till Branäs den 6 mars och det skall bli underbart!
Ungarna längtar och vi med. Det är härligt med skidsemester. Man är ute hela dagarna och rör på sig samt får mycket frisk luft. Man sover så gott på nätterna sedan.
Ha en bra resa hemåt!
Kram Petra/

HEMLÄNGTAN sa...

Låter ju helt underbart. Skönt också att ni alla kommer hem hela utan brutna ben!

Härliga bilder som får mig att längta bort från den här sjukstugan...

Kram, Jenny

eva sa...

Tack för Friska Fläktar från backarna. Välkomna hem till södern igen!

Ljuva Drömmar sa...

Det ser väldigt härligt ut! Jag är som du, har aldrig vågat ställa mig på skidorna och jag tycker backarna ser alldeles för farliga ut. Någon gång ska jag dock bli lika modig som du och prova på det.
Min bror är i Kanada och åker i lössnö bland träden i gigantiska backar. Det kanske vore nåt för din nästa skidutmaning...

Hoppas resan hem går bra, kramar Maria!

Signe 1 sa...

men vad härligt ni ser ut att ha haft och vad fina ni är!! frisk luft är lovely, i lagom dos och när det inte är superkallt...

ha det gott sötis!

stora kramen sofia

MITT VITA HUS sa...

Så himla härligt det där såg ut då:)

Ha det fortsatt fint i backen, kraaam M

Norregård sa...

Vad mysigt;o) Längtar så till vi ska iväg v.12 igen....Hoppas på mycket sol & typ -1!!!!

Kram Malin

Anonym sa...

Så härligt det ser ut! Kan tänka mig det varit ös i backen.

Skönt ni kommer hem med alla ben intakta.

VÄLKOMMEN HEM!

Kram Renate

Stjärnor & Champagne sa...

Det är ju såå kul och skönt. Vi har vår vecka kvar men lite framåt....Jag tycker att du passar bra i backen. Maken och jag har faktiskt investerat i hjälmar i år för första gången. Stora kramen Anne

LantlivsAnette sa...

Men vad du är duktig !! Det är såå roligt att åka, nu är det många år sedan jag gjorde det..
Ha det gott
Kraaam Anette

Mejrams! sa...

Låter som ni har haft en underbar tid i backen. Aldrig försent att komma över sina rädslor./Kramen

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken hisnande utsikt! Så härligt ni har haft det=)

Kram,
Regina

Norrskensnjutning sa...

Vad bra att ni har njutit!Det är skoj med en aktivitet för hela familjen,själv åker vi slalom och med oss har vi en stor rygga med fika,mysigt!Varma kramar.

Helene sa...

Ser kul ut. Hvilken fin blog du har!