fredag 28 januari 2011

Smakprov på dagens skyltning

Ljuvliga vackra korgar från Lisbeth Dahl

Godkväll Kära Bloggisar!

Japp, det blev omskyltat idag...och här visar jag lite favoriter och godbitar...
Blev riktigt nöjd, för detta gillar jag sååå mycket nu...

Superfina krukor på rykande färskt nymålat litet slagbord.


Svarta knoppar med guldfjäril...vilken möbel får inte extra stjärnglans med en sån flygande fägring?!
*Insekter och fjärilar som är så hot nu!*


Gillar att blanda in lite vintage i skyltningen,- som här i form av ett par skor, hattask och en liten svart pälskant...
Passar perfekt i stil till underbara Lisbeth Dahl paraplyer och annan kvinnlig fägring som *bling bling*, strass och diamanter (!)...

Det var ett litet smakprov det.

Godnatt på er!

9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååå vad fint det gamla slagbordet är!! Du har verkligen stylat om och riktigt fint blev det. Läckert att blanda in lite gammalt tillsammans med nya saker. Korgarna är fin fina.

Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram,
Regina

Norregård sa...

Du kan din sak Mariette;o)

Natti Natti

Vem da Terra sa...

Hej, jag var väldigt nöjd med dina bilder, grattis! Jag lägger en länk till din blogg på min, komma och se dig godkänna. Skål!

Källeboda lantliv sa...

TACK för all inspiration ...du är duktig du ! fint att blanda gammalt och nytt ...man ska ju få det personligt också ...jättefint !ha en skön helg ...kram jeanette.kallebodalantliv

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint du gjort i butiken, det är ju jätteviktigt och visa fram sakerna på ett bra sätt. Och det gör verkligen du! Skulle vara jättekul och gå runt och titta.
Kramar
AnnaMaria

På landet vid havet sa...

Hej!
Så mycket fint du visar! Det svarta slagbordet är verkligen jättesnyggt!

Trevlig helg!
Kram Mia

Kamilla sa...

Vilken otroligt vacker och glammig skyltning du gjort, lite 20-tal tycker jag.

Jättefint slagbord, du är duktig du!

Ha en fin kväll! Kram kram

Anonym sa...

Gokväll!

Så vackert du skyltat i butiken! Du kan konsten att få till det lilla extra. Himla fint att blanda in lite vintage som du gjort.

Slagbordet är så fiiiiiiiint!

Kram Renate

Husprojekt Drömhus sa...

Jättefina korgar & glasburkar! Blir mer liv att blanda in lite vintage, håller med dig!

I mitt senaste inlägg visar jag bl.a. en korg som tillhör mina senaste loppisköp.. Snyggt med korgar :) Kram & ha en mysig söndagkväll, Tiina