fredag 24 april 2009

Invigning!

Vilken underbar dag det varit!!! Tack snälla alla ni som kom och gjorde denna dag så bra!
Jag har aldrig fått så många berömmande ord och fantastiskt fina kommentarer som idag!
Och vilken uppvaktning...
Massvis med presenter och lyckönskningar!

När man tom får presenter av sina kunder då blir man riktigt rörd! Och verkligen överraskad! Ni är guld värda!!! Jag är verkligen sååå glad och var nära tårarna flera gånger! Ni gjorde verkligen min dag!

Och så fick jag bloggbesök!

Av Lena och det var fantastiskt roligt! Vilken härlig människa! Även hon hade presenter med sig (ska visa en annan dag, men underbara och personliga och jag blev verkligen imponerad). Vi hade aldrig träffats innan, men det var stora kramen direkt! TACK snälla du! Med sig hade hon även lyckönskningar från Jenny och Karin! TUSEN TACK!!!
Du ska veta Lena att jag är jätteglad att du tog dig tid att komma! Och jag är så glad för alla er som skickat era hälsningar och som tänkt på mig idag! Kan inte med ord beskriva hur mycket det betyder.
Mer bilder...

Gerbera keramik...dukat bord...

Bilderna tog jag som hastigast idag morse innan vi öppnade, hade lite mycket i huvudet just då... Nu återstår utrensning och städning av den gamla lokalen. Sen kanske man kan njuta lite av vårvärmen...*** Tack alla som ställt upp och hjälpt till och alla som kom idag och alla ni som skickade så fina hälsningar! Jag är så tacksam!

Ni som frågat en del saker, ska svara så fort jag kan. Här är det läggdags! / Kram!

37 kommentarer:

Åsa sa...

Åh vad jag önskar att jag kunde komma och titta. Ett stort grattis till dej och din fina butik.

Ser superfint ut på bilderna.

Kram Åsa

Mitt hvite hus sa...

Wow for en herlig butikk ...tenk å kunne besøkt deg og butikken din...
Masse lykke til videre med den O=)

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Stort grattis till din givna succé!
Bilderna talar för sig själv; urläckert!
Kramar lydia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis vännen det gjorde du bra! tog en liten snabbkoll innan det är sängdags, och din dag ser ut som den toppendag du är värd..
Sov gott och
kram till dig
AnnaMaria

Annika Christensen sa...

Stort Grattis till dig och hoppas nu att du får sova riktigkt gott i natt.
Det ser så fint ut och STORT,,,,,
Hoppas verkligen att jag tar mig tid att komma på besök.
kram
annika

Viveka i Bläckhornet sa...

Men människa..hur vackert har ni gjort? Jag är helt förstummad.

snälla, snälla kan du inte göra dina bilder klickbara? Jag vill ju insupa ALLA detaljer.

Kram Viveka

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Varmt Grattis till nya butiken! Jag är verkligen glad för din skull! Så himla vackert allt är, jag njuter!
Lycka til!
Sov nu så gott!
kram vännen!
nina

S o F sa...

Vilken glädje och lycka jag läser i ditt inlägg. Glad för din skull. Så kul att du blev så nöjd med invigningen.
Önskar dig all lycka framöver med din butik!

Ha det gott!

Karin sa...

Wow, vad kul! Stor grattis till den lyckade öppningen. Butiken ser fantastiskt fin ut och så stor. Härligt! Och vad kul att Lena kom redan på öppningsdagen. :) Om jag far neråt landet senare i år ska jag verkligen försöka att göra ett besök hos er. Ha det gott och lycka till! Kram Karin

Frida sa...

Men så fint det blev, måste vara underbart att jobba där i den miljön.

Önskar dig en härlig helg!
Kram Frida

alegni sa...

åh herre min tid, så underbart det ser ut i din butik! kan du inte, snälla, öppna en filial i vasa? :)
kram
ingela

LantlivsAnette sa...

Åhhh wow...Grattis..vilken uuunderbart fin butik du har !!
Synd att dina bilder inte går att förstora och klicka på, jag hade velat se allt riktigt ordentligt !!
Ha det gott
Kraam Anette

amaryllis sa...

Wow din burik ser helt underbar ut...längtar till den dagen jag kommer förbi

Ha en bra dag

Smycken och Smulor sa...

Hej!
Fantastiskt vilka vackra miljöer du skapar, ska planera in en åktur till dig!
Marie-Louise

Stenlycka sa...

Grattiskramar till din fina butik.
Jag sitter här och njuter av alla vackra bilder du visar måste ta mig en tur till dig.
Lycka till!
KRAMAR

VITA NYANSER sa...

Jag är helt stum....vilken FIN butik du har!!! Jag kommer i sommar! SÅ FIIIIIIINT! Kul att invigningen blev lyckad!

Ha det jättebra!
Kram l-l

In my house sa...

Nämen Ååååååååå, guuuud vad ni ha vatt duktiga,,, redan öppning!!!!!
ååÅÅÅÅÅÅÅååå så himla snyggt å fint!!!!!

- Får man skriva några rader här som en anställnings ansökan?????? guuuud vad jag hade mått då...... Nångång kanske man kan hälsa på,,,, men det är långt från mig juh =(


Stort grattis och en lycko spark från mig =)

Kram j

Lilla huset på prärien sa...

Så fantastiskt FINT du har Mariette! Och vad roligt att du fick träffa kära Lena. Jag LOVAR på stående fot att komma och hälsa på dig snart jag också. Jag måste ju bara komma och titta in i denna underbara butik du har :) Stort grattis till den!

Kram Jenny

Grodmamman sa...

Vilken butik! Önskar att jag kunde åka dit direkt!:) Ett semestermål kanske!:) Ser jätte fint ut och så mycket fina saker.
Lycka till!
Kram

Kristina sa...

Vad roligt att höra att det gick bra med invigningen! Jag kan inte tänka mig annat än att din fina butik kommer att bli en riktig succé!
Glöm bara inte att ta hand om dig själv också emellanåt!
Kram/Kristina

♥ Fyra årstider sa...

Det var det finaste jag sett på länge..stolt ska du vara.
Kram Lotta

Jessica sa...

å vilken underbar butik du har fått önskar det var närmare men då vi är där nere nästa gång sk jag verkligen komma in och titta. Tack för att du lagt in så många fina bilder så att vi som inte kunde vara där fick va ed och njuta ha det bra kram jessica

Fröken Fräken sa...

Åh så fint och helt underbart det blev! Jag tror att jag vill ha allt på bilderna dessutom! Tänk vad ni har slitit och släpat, och så är det äntligen premiär. Jag hoppas att ni är duktigt stolta över er! Är du fortfarande lyrisk-trött-omtumlad-överväldigad-helt slut-pigg? ;-)

lottens vita och gröna sa...

jag bara gaaaaaaaaapar, din affär ser helt underbar ut, lycka till!!! hoppas få möjlighet att besöka den nångång!
din butik kommer bli vida omtalad och köerna kommer ringla!

varmkram lotten

Galleri Hönshuset sa...

Hej...och ett stort GRATTIS till en sån fantastiskt fin butik. Otroligt charmigt och "hemtrevligt" du har gjort det där inne.

Ser fram emot fler bilder därifrån. =)

Kram Pirre

Jenny sa...

Hej!!
Men gud vilken drömbutik du har!!
Är alldeles förstummad av allt vackert
Måste komma dit, var ligger din butik???

Stort grattis!!

Kram Jenny

Lallis - liv och leverne sa...

Det är ju bara så underbart vackert:) Grattis!
kram Lallis

Smultronlycka sa...

Hej!
Vilken underbar blogg du har!
Och din fina butik den är ju rena drömmen.
Det måste vara härligt att få gå till ett sånt arbete.
Synd arr jag bor så långt bort så jag inte kan hälsa på!
Ha det gott!
Kram Anna

rosenskära sa...

Nu blir jag allt en smula tårögd, för jag gladde mig lika mycket som du och nog kan man säga att ibland säger det "klick"...

Du har en energi som smittar och en fantastisk entusiasm. Tänk vad ni har åstadkommit på så kort tid! Det var så roligt att se att hela byn slöt upp!

Jag hoppas att det är OK att jag också visar lite bilder, även om det blir en del upprepningar.

Och en sak är säker, det var första men inte sista gången jag åker till Knäred!

Kramar/Lena

Evelinas hus sa...

Stort grattis! Vad kul att höra att öppningen var lyckad...förstår det!! Grattis till er fina butik, ser jättefint ut och vad stort det är. Skulle kunna gå där lääänge.
Kram Caroline

StrandviksVillan sa...

Massor med gratulationer!!!
Det är nästan ofattbart vad ni har lyckats med på så kort tid! Jättekul att få se hur det ser ut nu med alla varorna på plats och det ser så otroligt härligt ut, jag skulle kunna strosa omkring och njuta där hur länge som helst.

Stor kram!!

Goa sa...

GRATTIS!

Jag saknar ord, det är så vackert!
Jag är imponerad och du ger mig mod. Modiga ödmjuka kvinna!
Lyckan kommer att springa runt dig, ska du se...alltid!

Vi ses, där i din underbar butik! Det lovar jag!

En jättekram till dig...

Merja sa...

Så otroligt fina bilder från din affär. Det blev en riktig Dröm butik du skapat!!
Lycka till

Anne sa...

Ååååååh vad FINT det ser ut!
Önskar så att jag bodde närmre så jag kunde svänga förbi, hadevarit så roligt!

Grattis till succén!
Kram Anne

gamla skolan sa...

Men så mycket fint du har i din mysiga butik ! Stort lycka till ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Floralis sa...

Oh yes! Helt i min smak. Vilken toppenfin butik du har. Älskar vallmotavlan. Du har lite andra grejer än det man i vanliga fall ser överallt. Kanon!
Du har rätt med tapeten. Det är Birdcage Walk och jag tror att det är Nina Campbell´s tapet.
Lycka till med butiken nu. Det kommer nog att gå så bra så. Det känns som att den här "trenden/livsstilen" är här för att stanna för evigt... : )) Och det är vi tacksamma för... : )
Ha det gott!
Anneli

Aratorps Lena sa...

STORT STORT grattis till en underbar butik! Vilken utdelning efter allt slit och jobb! Jag har mycket av grejerna i min butik, men jag kommer definitiv förbi i sommar, jag kan ju alltid köpa blommor! Kram!