tisdag 2 april 2019

Nytt från Lo-ika


Vi har verkligen fullt upp just nu med att plocka upp nyheter och fotografera dem.

Idag åkte vi upp till Kvarnen med min nya tillfälliga assistent för att fota de nya t-shirtarna och sjalen som kom igår från Lo-ika.

Superfina färger tycker jag!

Sjalen...

Såå somrig och fräsch!


De nya vår T-shirtsen är i orange och denna nedan leo/blomma.



Jag hade tänkt att ha mer våriga skor men det var bara sååå blåsigt och kyligt att jag avstod.😊
Eller fegade ur är kanske rätt ord...😅


Dessa finns nu i butik och nätbutik.


Silverkulor på band, se nedan,
 som vi fått hem igen.
En favorit i repris från förra sommaren.

Bild från Eldgarden.


Nu är klockan nästan två och vi har en lastbil som skulle varit här med en efterlängtad leverans klockan ett.
Var är han??
Vi har väntat och väntat, precis som alla ni som vill köpa dessa....

Och då pratar jag om nätäggen och nätkorgarna mm.

Så håll utkik i webshopen.
Så fort de kommer så blir det påfyllning där också.

God tisdag!

Inga kommentarer: