tisdag 5 mars 2019

Nätägg att plantera i och funderingar...


Godmorgon.

Lite ögongodis.
Vårliga blommor och fina ägg att plantera i som blev populära direkt igår när jag lade in dem i webshopen.

Äggen finns i tre olika storlekar och man öppnar dem lätt och smidigt på mitten.
Funkar lika fint att ställa som att hänga då de har en krok i toppen.


Jag fick ett roligt och VÄLDIGT överraskande telefonsamtal i fredes som jag gått och funderat på i helgen.
Ska jag tacka ja...
Eller ska jag tacka nej...
Otroligt smickrande att bli tillfrågad, så där så det pirrar i magen av glädje och förtroende att någon tycker man är bra, men så kommer tvivlen...ska jag, 
kan jag...
vill jag...


Men utan utmaningar blir livet lite tråkigt.
Och det är alltid när man går utanför sin comfort zone som man lär sig något nytt och växer.
Och det är också det som ger ringar på vattnet.
Precis som denna fråga jag fått nu är ett resultat på en annan sak jag hoppade på och gjorde i höstas.

Så som sagt. Jag funderar på detta.
Men jag tror jag vet mitt beslut redan...

Jag tror jag bestämt vad som är rätt i hjärtat att svara.

Som sagt, tror...
😊
Inget är bestämt ännu.



Det minsta ägget...


Ranunkler och anemoner.


Så fint med nät på våren tycker jag...
Ibland gör jag något med hönsnät men detta är smidigt.
Fix och färdigt.

Kram!

Inga kommentarer: