fredag 8 mars 2019

Härligt nytt och en vårtårta.


Så härligt gult och vårvackert!


Hej på Er.

Min fredagsfeeling flög idag iväg med stormen och regnet.
Alltså jag är så väderberoende.

Jag kände det redan när jag klev upp idag morse, att nåt var fel,... och sen har det fortsatt.
Vissa dagar får man bara kämpa på.

Det är mycket som inspirerar mig. Mina idèer och tankar till allt jag vill göra kommer liksom flygande hela tiden och jag ser mycket i bilder.

Men idag var allt som bortblåst.
Jag kände mig bara tom och ledsen faktiskt...
Fast att det är fredag...😉😂
Så jag tänkte jag kan lika gärna köra på i tråkighetsspåret och förgylla denna dag ännu mer med bokföring, skatteinbetalningar osv......haha....(inte på min top tio lista över favoriter att göra.)


Men!
Sen kom ett paket med senaste nytt i vårkläder från en av mina favoritleverantörer och den var fylld med rosa och gult...bla.

Alltså denna blus gjorde mig så glad!
Jag tycker gult är en underbar färg!

Och den är galet skön, inte bara snygg alltså!


Detta är one size, en storlek som passar många då den är vid i modellen och den har så vackra vida skira armar...

Finns i nätbutiken.


Bjuder på lite vårtårta också eftersom det är fredag!



Detta är samma tårta jag gjorde i höstas men då med kastanjer. 
Här har jag bara bytt ut dem mot vårlökar, pensèer, julros och blåbärsris.
Så snabbfixat men fint.


Fredagshälsningar.
💚💚💚

1 kommentar:

Rämmengården sa...

Åh vilken härlig gul färg på blusen. Fina vårbilder. Just nu vräker det ner snö utanför fönstret vil ha vår nu suck ha en fin helg kram från Nina