torsdag 21 mars 2019

Härligheter.


Idag har jag bara hunnit ägna mig åt mina blommor.

Och så har vi förstås packat en massa nätkorgar.😊
Man vet verkligen aldrig vad som blir populärt när man köper in något.

Sandalerna som blev så poppis när jag fick hem dem i förra veckan, det finns lite storlekar kvar i butiken/webshopen och sen kommer nästa påfyllning i maj och sen är det slut.
Så då får man hålla sig framme om man vill få fatt i sin storlek.

Nästa gång kommer de hem i rosa, sand, rött och svart.😊


Visst är det härligt med färger!
Blomsterglädje!


De sååå populära korgarna.
Idag fick vi bla hem supersöta krusiga pensèer i nyasen ovan som jag blev lite kär i.
Därför fick de samsas med rosa vide, ägg och mossa i denna fina korg.

Och så har vi äggen...

Detta nedan är minsta modellen.
Gulligt även till lite snittblommor.

Perfekt med variation.



Hoppas ni haft en fin torsdag!

Kram M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Knockout bukett med tulpaner.... underbart !!!!
Fantastisk bukett med mycket glädje i... !
/ Vendela

Anonym sa...


Penseer är en av mina favoriter dyker upp som en räddare i nöden när man är lite sliten efter vintern! trevligt att få reda på att det finns en krusig sort också :)

Tulipa sa...

Ja, det finns sååå många fina varianter på pensèer...Lycka.

Och visst ger många tulpaner en wow känsla! Härligt!

Kram till er!