fredag 1 mars 2019

Bekymra dig mindre, och veckans bästa poddavsnitt.


Väggampel i nät som är fin att tex klä med mossa...

Här har jag satt rosmarin, pärlhyacinter och vita minipensèer.

Hej fredag 
och mars!


Åh det är inte bra att vakna i vargtimmen för då dyker alla problem och tankar upp på allt möjligt och man vrider och vänder på saker och ting.
Det började med en mardröm som jag vaknade ifrån och sen var det kört...
Somna om på det...?
Nej, tyvärr funkar ju det sällan.
Inte heller idag.
Och inte fick jag löst några "problem" heller.😉
Jag borde gå en kurs som heter "Bekymra dig mindre"...eller nåt.
Tror fasiken att det blir värre och värre ju äldre man blir.

Då är det skönt att tänka på blommor och fina roliga trevliga saker...
Lätta saker som är vackra.


Denna nya väggampel har jag nu lagt in i nätbutiken.


Så skönt att vårens första månad är här.
Det är bara städ djävulen som kommer då också...😅
Här var det skitigt, och här och här och detta behöver tvättas och här behöver det röjas...
Älskar att vara igång med "rengöringsprocessen" även om det är en never ending story...


Veckans bästa poddavsnitt jag lyssnat på.

Framgångspodden, avsnitt 248, Michaela Forni, "Att bygga ett imperium".

Superintressant avsnitt tyckte jag.

Ha det gott!

Kram
💚

Inga kommentarer: