lördag 23 februari 2019

Vårkorgar och annat piff.


Vårkänslor!

Bort med allt det murriga och vintriga och in med små tete a tete och pensèer.

Sopa undan vintern och låt det nya ta vid.


Hej Lördag!

Tänkte bara kika in en snabbis för jag är igång med maten här...

Har fixat och städat och gjort lite helgfint.
Känns så himla skönt!
Och alltid när jag städat nuförtiden så sprayar jag med Washologis linnevatten runtom i huset och det doftar så fräscht och nystädat!
Tiptop blir det för mig då))haha....😅
För även om vi ju varit bortresta så har inte huset varit tomt utan här har det ju varit sportlovslediga ungdomar.
Kan säga jag har lite svårt att sova om det doftar pizzakartonger...😂😂



Kolla så vårfint det blir att plantera i dessa söta nätkorgar.
Jag blev så förtjust i dessa...💚

Har sedan jag kommit hem efter jobbet gjort ett enkelt "arrangemang" i en sån här med rosa tulpaner, murgröna, mossa, vide och snödroppar.
(syns på instagram men kommer så klart här sen också)😊
Det blir kvällens bordsarrangemang.

Älskar vårkänslan en sån här korg ger.


På trappan här har jag vårpiffat med mullvadsfärgade fjädrar, rostiga ägg, rostig igelkott, små vårblommor och korgarna.

Det mesta finns i nätbutiken nu.
(ej äggen)






Igår kom denna nya sjalen till butiken.
Härligt vårigt rosa.😍



På återseende!

Kram!
💚

Inga kommentarer: