söndag 24 februari 2019

Vår i luften.


Min lilla vårkorg är så fin.

Söt av enkelhet och vårkänsla.

Det enda du behöver för att göra det samma är;

en nätkorg
oasis
plast
mossa
10-pack tulpaner
videkisar
murgrönsrankor 
snödroppar

Eller, man tager vad man haver och tycker blir fint!

Det finns inga fel när det gäller blommor.
💚


I alla fall så njuter vi av denna på matbordet denna februarihelg när våren känns i ljuset och i luften.

Det har varit strålande sol men sen kom molnen och lade sitt grå över eftermiddagen.

Fast det gjorde inte mig nåt alls.
Skulle sätta igång med långkok och då är det bara mysigt att tända ljus och fixa runt inne.
Måste säga att det är extra trevligt att ha TV;n på idag också eftersom jag missat alla bra program under veckan då vi var bortresta.😉


Och vilken vecka det varit.
En sådan fullmaxad resa tar lite tid att landa från och smälta och bearbeta alla intryck.
Jag är ju definitivt inte den som inte blir påverkad av det vi fick se och vara med om.
Mina sinnen går på högvarv och det blir lite adrenalinkick liksom.
😊
Som att man vill ställa sig och hoppa upp och ner och applådera...😅😅😅
Jag älskar det som är vackert och som inspirerar mig.
Det är en boozt för mig big time.

Och veckan bjöd på det i "de luxe" form!



Men visst är det skönt att vara hemma ändå.
💚

Har känts riktigt skönt att hinna röja upp och fixa inför vardagen som drar igång imorgon.

Kram och Hej.

Inga kommentarer: