onsdag 27 februari 2019

Sista onsdagen i februari.


I solens skugga vid februari blått vatten och en alldeles solvarm vind...



Njuter av vårsolen och planerar så smått för allt jag vill göra och kanske framför allt hinna med...
😊
Nu växer det så det knakar där ute och alla små lökväxter som ligger under löv vill komma fram i friheten och lysa och blomma.

Vem kunde tro att man skulle komma igång med trädgården så här tidigt..?!

Jag är inte den som rusar ut först på våren och röjer i trädgården för jag brukar tycka det är för kallt och icke inbjudande men nu är det verkligen inte så!
Det är en fröjd att vara ute i slutet av dessa februari dagar.



Min fina blus hittar ni i butiken och nätbutiken.

Jag skulle verkligen vilja fixa i ordning här i uterummet nu också men det känns ändå lite tidigt...
Man lurar sig själv lite just nu med alla vårkänslor som kommer farande.


Vårkransar att fylla.

Hjärtat från Eldgarden är perfekt för detta och finns under "Övrigt/Kransar" i nätbutiken.


Här med små lökar från tete à tete, rosa videkise, fjädrar och vaktelägg.
💛

Och så har vi ju fått hem ljuvliga vårstrutar från Åre Choklad!


Finns i butiken med olika budskap och här ser ni tex 
Glad Vår och Marsipan/Nougat.

Mmm...sååååå goda.
💚
Och en perfekt present också.
😊😋


Kram
💛💛💛

Inga kommentarer: