tisdag 15 januari 2019

Något jag letat efter...


Tulpaner, 
självklart på Tulpanens Dag!

Som vi svenskar älskar tulpaner.

De är ju så mycket vägen till våren...


Idag började Formex mässan i Stockholm men jag har valt att inte åka denna gång.
Kände liksom inte alls att jag var så sugen på det.
Kände mer, "nej, skönt att vara hemma och beställa allt jag vill hemifrån i lugn och ro."

Nöjd med mitt beslut idag även om jag kan sakna just det där med alla fina möten.

Men, som sagt, ångrar inget.
Man måste verkligen inte åka varje gång.
Har så många kataloger och leverantörer att beta av och vårnyheter har som ni vet redan börjat anlända och jag har lagt in lite mera i nätbutiken nu.


Idag var det röntgen på schemat, imorgon ska bilen in på service...ja så mycket jag får gjort när jag inte åker till Stockholm.
😊
Mannen är ju redan där uppe så kanske kan skicka dit honom att spana in trenderna för mig...haha...😉


Madam Stoltz har mycket fint i vår som tilltalar mig och här ser ni då kaktus krokar, hur coola 😊, 119:-,
 och vägglyktorna (bild högre upp) med spegel som blev poppis direkt då jag lade ut dem på insta stories.


Jag har letat efter mugghållare och nu hittade jag det!
En klassiker som är så snygg!
Funkar lika bra till både koppar/muggar och för den som vill ha den i tex växthuset med krukor på!
😊


Fräscha färger som andas vår och ljus!

Kökshanddukarna är i 100% linne.



Nedan;
 Kruka pokal.
Stilig modell och något för den som vill ha en kruka med lite höjd!


Söta bokstöd till barnen har också hittat in i webshopen.


Kram och hej!
💛

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj oj.... dessa tulpaner... älskar.... vilken härlig bild !!!
/ Vendela

Tulipa sa...

Visst är de magiska!

Ha en fin fortsatt vecka!