tisdag 29 januari 2019

Klintas doftpinnar


Hej där.

Solen skiner denna sista januari tisdagen och det känns underbart.
Alltså igår, jag var så trött...
Somnade först av alla i hela familjen (gick och lade mig först också...😊)

Jag skojar inte när jag säger att januari varit mest skit...ja inte bara men ganska mycket...
Haft ont lite överallt mest hela tiden, sovit helkasst pg värk och så detta mörker som bara gör en ännu tröttare.

Jag är så redo att gå vidare och lämna januari.

Så tycker jag för visso varje år...

Men men.

Finns kanske inte så många som har denna månaden som sin favorit månad...😃


Det som lyfter och piggar upp är fina leveranser till butiken!

Som Klinta...
Nu har vi fått påfyllning av de omtyckta doftpinnarna och jag har fått en ny favorit.

"Honung & Havre".
Ååååååhhhh sååå underbar.

Min favvo sen innan är Svart Vinbär & Bergamott, och den har varit borta från butiken hela hösten faktiskt, men nu finns den igen!

Rekommenderas det varmaste den också.

Ja alla deras dofter är så fina och det är superbra kvalitet och hållbara.
Bara lovord över Klintas produkter.
😊

En ny doft för våren är "Prosecco & Vanilj" och den finns också i butiken nu så klart!

Tycker dessutom att de är så snygga att inreda med....
😉



Yoghurt & Jordgubb.
Visst blir man sugen på den doften också!😊


Nu finns dessa och fler i nätbutiken.


I butiken kan man komma in och provdofta innan man bestämmer sig...

Vi har doftprov framme på alla sorterna,

Kram och Hej.
💚

Inga kommentarer: